Okei. Mulla on töitä. Liikaakin. Pääsin kilpailevallekin puljulle töihin. Ounou. MITÄ teen??

Laskin plussat ja miikat:

Nykyinen työni:

+mukavat työkaverit

+hyvä liksa

+palkallinen KESÄLOMA 24 päivää!

-natsi pomo

-ei ylenemismahdollisuuksia

-lyhyet työpäivät ja vähemmän tunteja

Mahdollinen tuleva työni:

+ylenemismahdollisuudet

+työsuhde-edut

+paljon työtunteja

-heikohkot työkaverit

-kesän jälkeinen mahdollinen jatko?

-jos tulee aupair-lähtö vaikeaksi

HMNNNnnnn. mitähän nyt teen

No ehkä taas viivyttelen tätä viimeseen asti. Lisäksi, mua vituttaa mun kaverit. En jaksa olla aina se joka ottaa yhteyttä. Kaveripoika onneks laitto heti viestiä muilta mailta. On jo oikeesti ikävä sitä---Enemmän kyllä jäkis-eksää.

Hitto ku se jäkis-eksän ihana jäkis-kaveri kävi tänää töissä. Oon ollu niillä yötä. Ei siis tapahtunu mitää, en tiedä onko se nyt kertonu sen naiselle, että oon ollu siellä , kun ei paljoo meikäläiselle morotellu.No mitäpä tosta , mitä on ite menny ryssimää.Ei ole mun asia tällä kertaa. Olen paska ja itsekäs , tiedän.