Tänään oli mukava päivä töissä. Kaikki oli mukavina, ja hyvät jutut lens. Lisäksi ###-pomo ei ollut maisemissa.Hitto että olen ollut fiiliksissä siitä enkun E:stä. En oikein vieläkään tajua sitä. Mutta , nyt olen oikeasti tehnyt jotain todella typerää. Menin nimittäin kaveripojalle syömään, hän siis asuu porukoillaan! Niiden äiti oli pyytänyt. Ei naama! Tähän palo sit sekin. Kaveripoika nyt luulee että meillä on jotain vakavampaakin, niiden porukoista puhumattakaan. Oon sanonu, että en oikeesti tiedä mitä haluun. Että en halua mitää seurustella, mutta ei tunnu puhetta ymmärtävän.Jäkis-Ex pommittaa viestiä, se tuntuu todella mukavalta. Hullua vaan , että juuri nyt kun saatan olla lähössä sinne löndönii. Ja kun on sutinaa Kaveripojan kanssa.

 Sitten ärsyttää mun sosiaalisen elämän kuoleminen. Työvuorot menee ihan ristii koko ajan kavereiden kanssa. Olenkin hengannut jonku kuukauden käytännössä Kaveripojan ja työkavereiden kanssa. Toisaalta tosi mukava, olen tutustunut pariin paljon paremmin ja voisin ehkä ruveta sanomaan niitä jopa pelkästään kavereiksi.:)Huomenna sysse meinaa ehkä jotain puuhata meikän kaa kun on vapaapäivä. Hitto et oon lihonu, huomen salille ja solariumii. Pakko ennen ylppäreitä.^.^ Sitte täytyy maksaa laskuja, hui en edes halua kattoo tilin saldoo-

Tän päivän syömingit:

Jogurtti 165kcal

Joku possufilee-pihvi, lohkoperunoita, fetasalaattia, leipä, maitoa (en edes halua laskea--)

Riisiä ja kanaa, jogua 1,5 dl (100kcal)

Kaksi ruispalaa , juustot 5%, 2dl maitoa

Joo en jaksanukaa laskea kaloreita, kauniita unia