Mulla on ihan tajutonta sutinaa. Silti en osaa nauttia siitä , koska mielestäni laatu korvaa määrän. Kaikki on kuitenkin hyvännäköisiä, mutta sisäisiä puutteita on kyllä havaittavissa. Ekaksi Kaveripoika, kaverini poikaystävän kaveri, tauolla oleva kaverini, PK-seutulainen, Työkaverini, sekä VanhaLaivaPoka ovat ilmaisseet kiinnostuksensa mua kohtaan. Se on kovin lamaannuttavaa. Tämän lisäksi on vielä niitä yhden illan vinkujia jotka käytännössä puolituttuja ja usein varattuja. Tietysti noista luetelluistakaan en osaa sanoa kuinka moni on täysin vain p- perässä. No, mutta aika sama, kukaan heistä ei juurikaan lämmitä minua. Ainut ketä en voi saada, lämmittäisi. Jäkis-Ex tietysti. No tämähän oli mennyt sitten keskikesänjuhlassa tekemään hiukan juhannustaikoja erään bruneten kanssa. Mikä suoraan sanoen vituttaa minua aivan saatanasti! Lukiessani edellisiä kirjotuksiani, vajaa kuukausi sitten Jäkis-Ex laittoi vielä ahkeraan viestiä, koska olin pakenemassa maasta. Onko mun pakko olla lähdössä johonkin ennen kuin sitä alkaa kiinnostaa?!

Näiden asioiden lisäksi minua ärsyttää työni, asuinpaikkani, kaverini, kroppani, itseruskettavan vähäinen kestoaika, hampaiden alkava värjäytyminen alko-mehuista, sekä auttamaton exä-riippuvuus. ¨Mun pitää aloittaa järjestelmällinen elämäni kuntoon laittaminen. Mä olen sen kuitenkin ansainnut.