Tänään olikin taas ihq päivä. Käytiin kaveripojan kanssa siellä cityssä, shopattii sille ihan hitosti vaatteita, mun maun mukaan tietty, koska mulla on oikeesti tosi hyvä maku. Ja makuasioistahan ei voi kiistellä.:D Ja nyt se mun kaveripoika näyttääki ihan tajuttoman hyvältä. Kamalaa.Käytii astetta hienommassa paikassa syömässä, se tarjos:).  Huomenna meen niille grillaa kun pääsen töistä. Varmaa, jos jaksan. Se kyllä kovasti pyyteli. On vaan töitä 23 asti , että saa nähdä miten kerkiää. Sitten kun tulin citystä kävin ihq-kaverin kanssa salilla. Se onkin ainut mun todellinen kaveri, joka on ollu aina mun kaveri, eikä ole vaihdellu, niinku mun muut kaverit. <3 Sit nähtii Heikki Paasonenki. Ei se kyllä livenä ole niin kummoinen kun ajattelin.:) Tulikin aika kaveripoika-postaus. Kaiken lisäksi mun ruokailu koostu aamulla syödystä puurosta ja Amarillo tajuttomasta safka-annoksesta.Kohta vois ottaa viel vähän leipää:) En jostai syystä jaksa ees stressaa. Vaikka oon vaan lihonu, salin vaaka näytti 69,3. Miinus kengät jotka painaa 800g. Ihan sama. Painan vaan enemmän ku koko keväänä. Ja nyt stressaa myös ylppäri-puku. Miks piti tehä siitä sen mallinen. Tai siis teettää, olisin sittenki halunnu halterneckin...

Tän päivän ehdoton suokkaribiisi: http://www.youtube.com/watch?v=KyTOQxzL97o

Tajuttoman hyvä ! ! !